Tuesday, March 20, 2007

 
DSC 0093
groningen 2007

everyone bathing in the rarely show up sunlight, good weather.
i told my friend, this is fucking not gonna happen in asia.
we will sit in the room looking at them through the window, that's us.

我最記得有一年冬天出大太陽 我走在舟上路上 有一種很溫暖的感覺
不過台北的天空就算是晴天也是霧霧的 感覺得很迷茫 路上都是在動的人
我一路往公館走去 也不記要去哪 不過記得這樣一個陽光普照的冬天
要離開時不久和朋友去公館 她說 天啊 公館變好快呀 才沒几下全都不一樣了
每個景像都會貼著記憶被收納到深處 不懂以後我會如何回想現在的冬天呢


Comments:
我會提醒你的"常來心理期的豬頭"
 
真難得妳浮上來換氣.....不過 妳一開聲呢....
呃....
常來心理期的豬頭
看起來很像妳的暑名勒
妳怎麼了啊?....
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?